sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Keskeneräisiä käsityöprojekteja

Mooikkaaa! :) Kivaa kun suurin osa mun lukijoista ei ole vielä heittänyt pyyhettä kehään tän mun hiljaisuuden takia :D Mulla on vaan nyt ollut innostus hieman kateissa tämän blogin suhteen. :( Mutta siis huonepostausta tulossa, ja ajattelin, että senhän voisin tehdä videona, koska niin monet ovat videopostausta toivoneet. Kiitos myös muistakin postausehdotuksista, pistän mietintään! 
Mutta en ole oikein saanut mitään käsityöprojektia nyt valmiiksi, että voisin esitellä sen kokonaan, joten.. otsikosta päätellen esittelen teille nyt näitä, vaikka ovatkin keskeneräisiä. :D
Eli tässä tällaisia virkattuja kukkasia. Ajattelin tehdä näitä vielä paljon lisää, ja sitten tehdä niistä yhden jutun joululahjaksi ;)
ANGRY BIRDS! :D Tässä olen nyt tehnyt tällaiset kaksi. Mulla on tota kyseistä kangasta myös mustana, joten teen seuraavaksi sen pommilinnun. Ois tosi kivaa jos saisin joskus myös tätä kangasta keltaisena, vihreänä sekä valkoisena, jotta voisin tehdä koko jengin + possun :D
Tässä vielä näette minkä kokoisia nuo ovat..
 
Ja sitten tämmöinen nukke :) Aion tehdä siitä siis sellaisen mustahiuksisen, goottihenkisen tytön, mutta en nyt ole jaksanut tehdä sitä loppuun, vaikka kaikki kankaat ym. on valmiina :)

7 kommenttia:

  1. huuuu toi nukke näyttää tosi ihanalta! tee se loppuun ja laita kuvaa sitten!! :))

    VastaaPoista
  2. Tosi ihania nuo sun kaikki käsityöjutut (:

    VastaaPoista
  3. Ihania! Mä haluaisin noi Angry birdsit! :D

    VastaaPoista
  4. ooi oot tehny jo ton sinisen angry birdsin :D ompa ne söpöjä :) T:Isba <3

    VastaaPoista
  5. Oi kuinka ihania ! :)

    VastaaPoista
  6. haha, hauskoja noi Angry Birdsit :D oot taitava!

    VastaaPoista
  7. HEMI: Kiitti Hemi! Jep, jospa joskus saisin aikaiseks :D
    Magdaleena: Kiitos :)!
    Anissa: Hih, kiitos ;D
    Anonyymi: Kiitos Bellaa <3
    Anonyymi: Kiitos! :)
    Hjenn: Kiitos tosi paljon! (:

    VastaaPoista