lauantai 14. toukokuuta 2011

Tanssitäytteinen viikonloppu

Kivaa keskiviikko-iltaa kaikille. Ihan ekaks, anteeks ku en oo kirjottanu nyt melkein viikkoon :D Koko viime viikko oli katsokaas tanssiharkkoja ja pe, la, su, ma, meni tanssiesityksissä. Muuten oli kivaa mutta harmi kun ulkona oli niin ihana keli ja jouduttiin istumaan sisällä viikonloppu. Mulla oli 3 esitystä, baletti, nykytanssi ja jazz. Myös tänä viikonloppuna meillä on esitykset, tosin mulla on nyt vaan yksi, jazz-esitys. Painotalolla mulla oli kamera mukana, mutta en oikein ehtinyt valokuvata siellä, niin kuvia sieltä ei nytten oo.Tässä kuitenkin joitain muita kuvia viikonlopulta.
Goldwell lämpösuojasuihke ja oikeassa alanurkassa näkyy mun kreppirauta :D
Mun krepit näkyy kuvassa näkyy vähän huonosti kun aurinko paisto niin kirkkaasti.
 DANCEDANCEDANCE <3

Kuvassa mun
Kärkitossut & pehmusteet Capezio
Juomapullo Top-Sport
Deodorantti Rexona
Turkoosit tanssi/urheiluhousut Röhnisch
Balettitossupussi kirppis
Musta balettipuku Piruetti
Pinkit urheiluliivit Nike

2 kommenttia:

  1. kiva blogi (;
    käykää tsekkaa munki;
    http://butterfliesdeep-inside.blogspot.com/

    VastaaPoista