maanantai 25. huhtikuuta 2011

Lempistä


Hellou (: Eli täällä siis kirjottelee 13-vuotias, blogin tekemisestä kiinnostunu tyttö, ja tässä pientä esittelyä ja joitain kuvia.


RAKASTAN  vaatteita, kenkiä, hajuvesiä, laukkuja, musiikkia, lakuja, suklaata, koruja, leipomista ja kavereitten (ja siskojen) kanssa olemista ja valokuvaamista.

HARRASTAN  balettia, jazzia ja nykytanssia, joihin aikaa kuluu viikostani yhteensä 6 h. 

PERHEESEENI KUULUU minun lisäkseni pikkusiskoni, isosiskoni, isoveljeni ja vanhemmat. Meillä pyörii myös pikkuinen Paavo-koira, rodultaan bichon frise. 


ASUN  Keski-Suomessa. Meillä on omakotitalo, joka sijaitsee aika lähellä keskustaa. Minulla on myös oma huone, jossa vietän paljon aikaa, ja siksi sen kotoisuus ja oman näköinen sisustus on minulle tärkeää.


HAAVEILEN  isosta kenkä, - ja laukkukokoelmasta, johon kuuluu ihania korkkareita ja kivoja laukkuja, ja matkustamisesta johonkin lämpimään maahan.  


AIKUISENA asun ehkä jossain toisessa maassa. Minulla on muutama lapsi, ja teen jotain kivaa, itseäni kiinnostavaa työtä, minulla on hieno auto, sekä ehdottomasti iso vaatekaappi täynnä vaatteita. :D


KESÄLTÄ ODOTAN  kaikkea ihanaa; mökkielämää, kavereitten ja siskojen kanssa olemista, lämpimiä kelejä, paljon jätskiä, ja paljon ihania valokuvia ! <3 

1 kommentti: