torstai 27. maaliskuuta 2014

Kevätonnellisuus


Moikka taas! :)  Kuluneet pari viikkoa ovat olleet tosi ihania. Se on vaan niin sanoinkuvaamattoman mahtavaa, kun tulee kevät. Vaikka se samalla tavalla tuleekin joka vuosi, vaikka sen kyllä joka kerta tietää tulevan, on silti vaan niin kiva huomata miten päivät alkavat pidentyä ja aurinko paistaa. Tuntuu, että olen saanut tosi paljon energiaa pitkään valoisista päivistä, ja olen ollut paljon paremmalla tuulellakin. Olen inspiroitunut vaatejutuista ja erilaisten asukokonaisuuksien miettimisestä, ja minulla on taas vaikka millä mitalla käsityöideoita, sekä postausideoita. Olen myös motivoitunut tanssimisesta ja tanssitunneista taas yhä enemmän. Menemme tänä viikonloppuna esiintymään sellaiseen Nuori kulttuuri -kilpailuun muutamilla koreografioilla. Itse olen niistä kahdessa, yhdessä jazzissa ja nykytanssissa. Jännittää vähän.. :)
Kokeilimme muuten tällä viikolla ensimmäistä kertaa tehdä koko balettitunnin kärkitossuilla. Yleensä teemme tunnin loppuosasta 30-45min. Ei se ollutkaan niin ''kamalaa'' kuin ajattelin! Tankosarjoja oli tosi kivaa tehdä kärkitossuilla, toivottavasti teemme pian taas uudelleen.

Arki on rullaillut ihan normaaliin tapaan: Tanssitunteja, kavereita ja koulujuttuja. Minulla on tässä jaksossa fysiikkaa, biologiaa, matikkaa ja äikkää, joissa kyllä riittääkin tekemistä :D Sattui vielä niin, että minulla on ensi viikon perjantaina alkavalla koeviikolla ensimmäinen koe, ja seuraavat maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. Kokeet ovat vähän ryppäässä, mikä on toisaalta harmi, sillä kun ei ole koetta, ei ole koulua. Siksi kokeiden välissä olevat tyhjät päivät on aina hyvä hyödyntää lukemiseen. Nyt niitä ei ole, mutta toisaalta, saan ainakin aika pitkän viikonlopun.

Tänä aamuna menin vasta yhteentoista kouluun. Heräsin kuitenkin jo vähän ennen kahdeksaa. Söin ihanan aamupalan, ja päätin lähteä pienelle aamulenkille Paavon kanssa. Sitten kävin suihkussa, puin ylleni ja meikkasin (eli laitoin mineraalipuuteria kasvoihin, olen koko kevään ollut lähes joka päivä ilman muuta meikkiä.. :D) Ehdimmepä vielä napata muutaman asukuvankin, joten tässä teille pari:
Nike air max kengät , Stadium -70%
Fishbone-farkut , kirppis
Paita , kirppis
Marimekko olkalaukku , kirppis
Niittirannekorut tilasin netistä
Nämä Air Max -kengät ovat olleet käytössäni nyt muutaman kerran, ja ei voin muuta sanoa kuin että ne ovat tosi hyvät! Vaikka kyseiset kengät ovat enemmän sellaiset vapaa-ajan kengät, ne tuntuvat ihan kuin lenkkikengiltä, ne tukevat jalkaa niin hyvin ja tuntuvat hyvältä kävellessä. Ja saapa niistä muutaman sentin pituuttakin, hih. Ja mikä parasta, ne ovat kivonnäköiset kaikkine yksityiskohtineen.

Nyt ryhdyn viimeistelemään tuolla luonnoksissa olevan, lapsuuskuva-postauksen valmiiksi (postaan sen teille piakkoin), ja lähden tekemään kaikki huomisen läksyt.
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille, nauttikaahan keväästä ja auringosta

10 kommenttia:

  1. Mä oon niin kateellinen ku sä löydät kirppikseltä niin paljon ihania juttuja, mä en löydä ikinä mitään :( Ostaisin enemmän kuin mielelläni vaikka kaikki vaatteeni halvalla kirppiksiltä, se sopis mun säästäväiselle luonteelle ja rahapussillekin loistavasti. Ja noi kengät! Miten sä löysit noi -70%? :o Kunpa mullakin kävisi joskus hyvä tuuri ja löytäsin jotain kivaa halvalla :D

    PS. Ettei nyt ihan pelkästään kadehtimiseksi ja valittamiseksi mene, sun blogi on tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun vaan jaksat kärsivällisesti ja säännöllisesti kierrellä kirppiksiä, takaan, että varmasti joskus teet hyvän löydön tai useammankin! :) Kirppiksellä kannattaa olla perusteellinen: Pengo kaikki syvimmätkin kätköt ja vaatekasojen alimmatkin vaatteet. Kirppiksellä suurin osa on yleensä sellaista vähän huonokuntoista lumppuvaatetta. Hyvien vaatteiden bongaaminen huonojen seasta on taito, joka kehittyy ajan mittaan kirppiksiä kierrellessä. Kiitos kommenttistasi! :)

      Poista
  2. Nuo kengät on kyllä tosi kivat! :)

    VastaaPoista
  3. Äääh älkää pienet kulkeko vielä nilkat paljaina! >.< tähän aikaan keväästä kelit ovat todella petolliset, tulet ihan varmasti kipeäksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kouluun pyöräillessä vetäisin kyllä lahkeet alas, etteivät nilkat saaneet kylmää. Koulun sisätiloissa kuitenkin tarkenee hyvin, vaikka lahkeita olisi vähän käännetty :)

      Poista
  4. miksun pitää merkata et oot ostanu noi kengät alennuksesta? joo en hauku mut mietin vaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Merkitsin, että kengät olivat -70% koska en olisi ostanut kenkiä täyteen hintaan. Kenkien ovh oli 140 euroa, mitä en siis olisi niistä maksanut. Ostos ei ollut mitenkään pakollinen, sillä minulla kyllä on kenkiä. Tämä oli sellainen sunnittelematon ostos, kompromissi, johon päädyin hyvän alennuksen takia. Ostan ylipäätänsä mitään uutta todella harvoin, joten päätin tämän kerran ilahduttaa itseäni kengillä, joita olin usein ihaillut :)

      Poista
  5. Millä muokkausohjelmalla oot tehny sun bannerin, oon itekki yrittäny ettii kaikkialt tietoo miten sa tollassen tekstin niinku sul lukee tos "lempi"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tehnyt bannerin yksittäiset kirjaimet Photofiltrellä, ja sitten yhdistänyt ne yhtenäiseksi banneriksi Picasan kollaasi -toiminnolla :)

      Poista