keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Vastauksia kysymyksiinne 3 Perhe ja ystävät

Onks sul paljo kavereita?
Kavereita on aika paljon, mutta hyviä/parhaita ystäviä sitten vähän vähemmän :)

Monta sisarusta sulla on?
3 sisarusta, isosisko Veera, pikkusisko Linnea ja isoveli Alex.
Miltä tuntuu ku sun siskolla ja äidilläkin on blogi?
No ei se nyt mitenkään kovin erikoiselta, kun siihen on tottunut. Välillä naurattaa, kun käyn koneella, sitten menen mamman luo keittiöön: ''Ai ootko sä lähössä Hyvinkäälle?'' :D


Onko Veera ihana isosisko?
Siis tottakai :D<3

Ei ihan eilen otettu kuva ;D

Mitä teet useimmiten kavereitten kanssa?
Yleensä me jutellaan vaan kaikkee, tai sitten hypitään trampalla, käydään yhdessä lenkillä, leivotaan yms. Joidenkin kavereiden kanssa teen käsitöitä tai usein otetaan kuvia toisistamme.


Mikä on kauneinta mitä sun äiti on sanonut sulle? Entä isä ja isosiskot?
Herttinen enhän mä nyt tähän näin vaan keksi mitään yhtä. Mun perheenjäsenet jaksaa joka päivä lohduttaa ja ilahduttaa mua ihanilla asioilla ja sanoilla. :)


Paras kaveri?
Bella :) Mutta on mun kaikki muutkin ystävät parhaita omalla tavallaan :)
Onks teillä ollu/ onko muita lemmikkejä kuin Paavo?
Nyt meillä on pelkästään Paavo, mutta Paavoa ennemmin on ollut kaksi kissaa. Alexilla oli joskus jotain kultakaloja? :D


Minkä ikäne paavo on?
Paavo täytti maaliskuussa 4 vuotta :)

(c) Emilia Malinen

Lukeeko sun äiti ja isä sun blogia?
Joo kyllä ne lukee :)


Kerro jotain sun isästä?
No se on semmone isi joka on aika paljon töissä ja sillä on välillä aika ärsyttäviä vitsejä :D Ja se on semmone rento yleensä. Ja se osaa aina kaikki mun matikan tehtävät :D Isi olis hyvä laittamaan ruokaa, mutta se ei kovin paljoa ehdi tehdä.

2 kommenttia:

  1. Tervehdys Lempi.Pitää vähän kertoa itsestäni.Olen yksityisesti toimiva lastensuojelu työntekijä ja sosiaaliohjaaja.Olen surfaillut eri blogeissa että pysyn ns.nuorten elämässä ajan tasalla.Eli mitä nuoret tekee ja ajattelee.Sulle positiivista palautetta.Blogi toimii.Jatka samaan malliin.Osaat hyvin kertoa ja kuvailla elämästäsi.Oikein mukavaa kesää.

    VastaaPoista
  2. En ollukaa teinny et sulla on velikin :o :D Kiva postaus!

    VastaaPoista