perjantai 25. marraskuuta 2011

Rento perjantaipäivä

Moikkaa! Tänään oon ollut kyllä tosi väsynyt koulupäivän jälkeen. Niinkuin tietysti aina, kun viikko päättyy. Kaiken lisäks oli vielä koulussa uintia viimeset tunnit, niin huh huh. Tulin sitten koulusta kotiin, vetäisin rennot haaremihousut jalkaani ja menin katsomaan Täydellisten naisten 5. tuotantokautta. Niin ja tietysti suklaalevyn kanssa. Enpä minä niitä kyllä kauaa katsonut, kun rupes väsyttään niin älyttömästi. Nukuin siinä sitten seitsemään saakka :D
Että sellainen rento, unitäytteinen päivä mulla on ollut :) 
Päivän kotiasua :D Koulussa mulla oli muuten samat vaatteet, mutta farkuilla, tennareilla ja sitten mulla oli sellainen kaulakoru.
..ja sitten päivän parhaat palat :D Suklaalevy ja täykkäreitten 5. tuotantokausi.
Hihii, mulle oli tullut yllätys. Tai no ei se oikeastaan ollut kovin yllätys, koska tiesin siitä jo etukäteen :D Mutta asiaan, pyysin Isabellaa tekemään mulle sellaisen tuubihuivin, joka kävisi UGG:ieni kanssa talvella, koska mulla ei ole niiden väristä takkia. Huivi tuo sellaista yhtenäisyyttä väreihin, tiedättehän :D
Ja tällainen se on! :)<3 Tosi kiva ja söpö, eikä kutita myöskään kaulaa. Tämä on siis sellainen huivi, jota ei kieräytetä kaksinkerroin, vaan laitetaan vaan kaulaan. Ja minun ymmärtääkseni tämän voi taittaa pituussuunnassa kaksinkerroin :)
Tosi hyvin oli Bella osannut valita langat, huivi on juuri oikean värinen!

Ja tässä vielä huivi kaulassa. Tosi kiva joululahja , kiitos Bella! <3 
(ps. oon näissä kuvissa sitten ihan natural, ilman meikkiä siis. En jaksanut enää koulu-uinnin jälkeen meikata uudestaan)  :D

6 kommenttia:

  1. Kivat noi housut :D mistä oot ostanu ne ? (: ja hieno myös toi huivi (:

    VastaaPoista
  2. Hyvä että tykkäsit lahjasta <3 t:isba

    VastaaPoista
  3. kauniin näköinen ilman meikkiä olet...;)

    VastaaPoista
  4. Sonja: Kiitti Sonja :) Mamma löys ne mulle kirppikseltä (mikä yllätys) ja niimpä :D
    Anonyymi: Voi tottahan toki <3
    Anonyymi: Haha no kiitti :D !

    VastaaPoista
  5. Siis mitä, et voi olla 14-v, näytät ikäisäst kypsemmältä! Ja kirjotustaso ihan eri ku monen sun ikäsen kun oon vähän vertaillut näitä blogeja :D

    VastaaPoista
  6. Nicole: Kiitos tosi paljon kivasta kommenttista (:

    VastaaPoista