torstai 26. toukokuuta 2011

Löytöjen päivä

Iltaa! :) Tänään on ollut ihan kiva päivä. Hyvä aloitus.. En ikinä keksi mitään hyvää aloitusta, mutta asiaan: Tänään sain tietää että vien huomenna kirppikselle tavaraa meidän pöytään, ja tää päivä on mennytkin niitä tavaroita laitellessa. Pyöräilin kyllä kuuden aikoihin kirppikselle hakeen hakanneuloja, ja päätin sitten kiertää sen. Löysin yhestä pöydästä ihanat mustat Tapaksen nilkkurit, ja laitoin ne varaukseen. Käyn sitten huomenna siellä, ja luultavasti ostan ne, ellei niistä löydy mitään vikoja :D .. Ja toinenkin ihana löytö! Mutta kotoa, varastosta. Löysin minulle kaksi kesää sitten ostetut rullaluistimet, joidenka suhteen olin jo luopunut toivosta. En olisi nimittäin ikinä uskonut että ne mahtuisivat minulle! Niin ne sitten olivat vieläkin ihan sopivat, ja muhun iski heti semmonen himo päästä kokeileen vanhoja kunnon rullaluistimia..
Tässä kuitenkin päivän asu:
Vihreä Link huppari , kirppis 1,50€
Valkoiset Only shortsit , kirppis 2€
Niittivyö , kirppis 1-2€
Musta toppi
Niken kengät , Andiamo noin 50€ (..ja on muuten ainoat kengät, jotka ovat sopivat sekä minulle että Veeralle. Veeran kengänkoko on noin 36 ja minulla noin 39) 

5 kommenttia:

  1. Noi sun asut on aina nii kivoja! :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. rakastan noita sun kenkiä yli kaiken, himoitsen niitä aina koulussa kun ne on sulla jalas(: <3

    VastaaPoista
  4. tiina: kiitti ! :)
    Iiris: Thankkyouu (:
    prinsess4: haha :D

    VastaaPoista