maanantai 25. heinäkuuta 2011

Mökkeilyä

Moooi :) Nyt sitä ollaan taas kotona.. Olin just tän viikonlopun Hyvinkäällä, kun pääsin sinne ja takaisin isin kyydissä. Nyt loppuloman vietänkin ihan rauhassa täällä kotona ja mökillä. Lomasta puheenollen, mua kammottaa sen lopun lähestyminen hurjasti, mutta on siellä kyllä jotain odoteltavaakin.. nimittäin mun synttärit ja yks juttu minkä sain Isabellalta synttärilahjaks jo näin ennakkoon, hihi kerron sitten huomenna! ;)
Toi kaapu mun päällä on siis mun mökkipyyhe ;D
Aamulla käytiin mustikassa yhdessä aivan ihanassa näköalapaikassa. Jos joku päivä muistan ottaa kameran mukaan mennessämme sinne, otan sieltäkin kuvia :) Pappa poimi nuo lakat.
Mustikkamaitoa <3
 Bella :)

++
Kävimme Isabellan kanssa lauantaina Serenassa, ja kivaa oli ;)! Sain kyllä pari mustelmaa Villissävirrassa ym. kun oli niin paljon porukkaa siel :D

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia,sä oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  2. aivan ihania mökkeilykuvia :) toi riippumattokuva oli mun lemppari :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitos tosi paljonn! :)
    Minka: Hih, kiitti (:

    VastaaPoista
  4. Ota lisää kansallisromanttisia mustavalko maaseutukuvia. :)

    VastaaPoista